En dag i byn :)

Ja då var man uppe i byn :)
Haft en lugn o skön morgon , alicia slog upp sina blå redan kring 8 nångång , men vi tog hon till våran säng o där låg vi o mös till halv tio :)!

Suttit ute o njutit hela dagen , solat , , ätit glass med hallon , spelat kubb , o barnen har busat på gräset o badat i baljan på altanen :)








Karlarna i huset for till boden på dagen , Jens skulle titta på en bil - som han köpte :)
Oså hade korpilombolo fotbolls match i unnbyn , så då stannade dom o titta på den , o det blev vinst , 1-4 !
Så nu är dom på väg hem , men lär inte vara här fören halv elva nångång , men såg precis att det är ju snart :D ..

Blev tacos till middag , var otroligt gott !
Efter maten så tog vi alla en PW , var skönt o välbehövt .
Sen så knallade vi ner till gammel mommo & moffa o där blev vi bjuda på kaffe o en hel del surr ..

Nu har ja o barnen precis duschad  - duschade i IS kallt vatten , för det är så satans kvaft här inne , Tim ville bada med mig o Alicia , så självklart fick han de , så dom har suttit i baljan o badat tillsammans medans jag har duschat , sen fick monika o ellie ta varsitt barn där dom var färdiga , smidigt o enkelt :)


Faaan också va jag går o är sugen på allt , hungrig konstant känns det som !
Skit jobbigt är det , jag som var så duktig tidigare !
Men än så länge så står ja emot så gott som det går ..
Jävla hormoner !!

O är jätte nervös inför huset , tänker på allt hela hela tiden , ska bli så himla roligt , o spännande :)
Åååh va jag längtar ! 


Nä nu hålla koll på barnen medans fammo/mommo plocka ur diskmaskinen , för dom är så snälla o vill hjälpa till :P




/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0