Utkast: Juni 22, 2011

Blev en tidig uppstigning idag , eller tidig o tidig kl var halv 9 när vi klev upp :p
Men jag var skit trött ! Hade kunnat ligga o dra oss , men hon ville vara go med Simon hela tiden o peta på han , så vi klev upp , så att han fick sova ifred eftersom han jobbat natt ..


Spenderat hela dagen på stan med momma , Veronica , Ellie o våra älskade barn :) Käkade lunsch på bantahi , o dit kom även Elin .
Efter det så har vi gått på stan , kollat runt o shoppat loss , hittat jätte mycket , ovanligt men jävligt kul !
La undan ett par jenas o ett par jeans shorts , kude inte bestämma mig om dom skulle få följa med mig hem , så ska in en snabbis imorn , så simon får se o ge ett godkännande om dom är fina , löjlig som jag är :) Hihi ..
2 par skor , ett linne o en tröja fick följa med mig hem iaf :) Oså köpte momma(min mommo) lite kläder till alicia , som hon ska få när hon fyller år :)



När klockan började närma sig halv 5 så var både ja o Alicia less på att gå på stan , och dom andra också , så då for vi hem . O kan tala om att det var såååå skönt att få sätta sig i bilen efter att ha gått på stan i 4 timmar :p ..


Gick till missmac så simon fick äta middag ,själv hoppade jag över middagen eftersom ja inte alls var hungrig .. Efter det gick vi o hämta hundarna hos mamma o gick en kort promenad med dom ..

Sen gick vi hem o har bara tagit det piano ..
O nu sover Alicia som en stock o ja tittar på Celebrity reah with Dr Drew , jävligt bra o gråter en skvätt gör jag när dom berättar deras historier !
Har fällt några tårar till Livet på BB också :p



Från de ena till de andra , blev så jävla irriterad o arg på mig själv när jag ställde mig på vågen i morse o såg att jag gått upp , var dock bara 1,5 kg , men ändå !
Har varit sten hård framtill typ nu i veckan , då har ja små ätit hela tiden känns det som . 
Men jag har varit så jävla sugen på allt , o ett skit jobbigt sug som man jävla kanppt kan stå emot .. 
Och idag föll poletten på plats att det är den där jävla Nuvaringen(ett preventilmedel) som gör att jag är sugen . Jävla skit hormoner ! Förstod att det skulle bli så här , tål fan inte dom där jävla hormonera !
Varje gång ja ätit p piller eller nått med hormoner så går jag upp flera kg o får humör svägningar , därför har jag valt att inte ha något med hormoner , men nu tänkte jag att det blivit bättre efter gravoiditeten , men icket sa nicket .. 
O hur kul är det att ha sex med en one piece på snoppen ?!? Nej nej så jag får ge det lite tid o hoppas på att det går över !




Kommentarer
Postat av: Anonym

Spiral kan du ju ha :)?

2011-06-23 @ 08:34:26
Postat av: Svar på kommentar

Jag har haft koppar spiral tidigare , innan jag blev gravid .. O aldrig mer.. Fik en inflamation som nästan hade satt sig i äggstockarna , ont som faaan hade jag .. O eftersom dom sitter i 5 år så är det till en nackdel också :p

2011-06-23 @ 09:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0