Tropisk värme !

Vakna men lindrigare smärta i nacken , tur det för hade så jävla ont , blev värre o värre mot kvällen , sånär vi skulle gå o sova kunde jag knappt röra på huvudet !
Smärtan i halsen är desamma , om inte värre ! Snart kan jag knappt prata känns det som , o sväljer gör jag då inte i onödan ! Han knaprat Zix citron o bafucin , men hjälper fan ingenting . Så imorgon ska jag ringa VC , för kan inte bita ihop länge , måste kolla så det inte är halsfluss ...
Kanske blir att åka härifrån tidigt om vi får jourtid på Vc ..


Dagen har spenderats ute i den tropiska värmen , fan va härligt att i fått riktig sommar för en gång skull :)
Solat hela dagen lång , gått in en sväng för att "svalka" sig , fast det varit lika varmt inne som ute ..
Alicia har suttit o svalkat sig i barnpoolen o lekt på altanen .

Efter middagen så spelade jag , simon , matti o ronny lite kort , neger o president , kan titla mig själv som PRESIDENT :) Hihi ...

Nu på kvällen så har jag , alicia & svärföräldrarna promenerat till fotbollsplan för att se simon spela fotboll , han har varit med på träningen idag :) Undra hur slut han kommer att vara när han kommer hem , den började 7 o han har fortfarande inte kommit hem , så han lär knappt kunna gå imorgon :p ..
Kollade en stund sen fortsatte vi o promenera , gick förbi kyrkogården för att vattna några gravar , sen promenerade vi hem igen ..

Böt om på snuttan , gav henne en välling sen somnade hon som en stock , gick riktigt fort ! Men inte så konstigt i denna värme , och som hon promenerat idag , promenerat jätte mycket , och lång ..
När hon somnat gick jag o tog mig en svalkande dusch , o efter det så slog vi på allsång på skansen , men såg bara början eftersom jag såg slutet igår , så då passar jag på att blogga medans dom ser slutet :) ..

Kollade en förjävla bra film igår , bästa filmer vi sett på länge ! Just go with it - med jennifer aniston och adam sandler , fan va vi fick skratta ! Den rekomenderar jag starkt !


Nu ska jag sätta mig framför tv:n , dricka iskallt vatten o knapra ännu mera halstabletter !


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0