Puuuh

God morgon !

Sovrummet var som en bastu när vi vakna , jag vill verkligen ha en AC , annars kommer jag ej klara av denna sommar ....
Oscar kom aldrig igår , han ville sova hemma istället .. Så jag satt uppe ett tag , titta fyra bröllop o drömde mig bort :)


Det är över 30 grader varmt ute , vad ska man hitta på idag för att klara av denna värme ?
Kanske man far till aarons badet ? Fast dom öppnar idag så det lär säkert vara fullt i folk !
Lättast är nog bara att gå ner till stranden :p

Varför ska man alltid bli förkyld i början av sommar , både ja o alicia har blivit snoriga o hostiga ! O fick ett mess av simon att han också börjar blir förkyld ..


Kan ju tala om att sidovisningarna har sänkts drastiskt sen det blev bra väder :p
Men det är ju förståerligt , vem ids sitta inne o läsa bloggar då det är kanon väder ute ?


Nä nu ska jag föröska hitta nå vi ska ha på oss , för att överleva denna värme ..


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0