Varför måste man alltid ha en rubrik ?

Godmorgon gott folk !
Vaknade kl innan 9 idag , o kunde inte somna om ! Låg o hade ångest över att jag inte jobbar på 1 månad , men då samtidigt försöker jag tänka att jag är mamma ledig o att det är drygt en månad kvar tills Alicia börjar på dagis , så då tänler jag faktiskt ta vara på det o ge all min tid till henne så länge jag kan !
Vem uppfann ångest i dåligtsamvete ??

Alicia blåste på o sova till kl 10 :p
Så nu sitter vi o äter frukost :)
Ska göra oss klara sen , gå ut med ängla o sen fara in till stan o gå på marknaden med bäste Elin .


Etersom jag inte har bloggat på 3 dagar ska jag dra dagarna kortfattade :p ..
I söndags for vi hela familjen till Älvsbyn , Jag , alicia , simon , mamma o tonni , för att kolla på dansuppvisning ..
Lillebror har varit på dansläger i 5 dagar :) Han är så sjukt duktig på att dansa popping / street o break !
På vägen dit fick Tonni punka , men vad kan stoppa en tjurig man ?
Han körde på iaf , så efter ett tag flög däcket av o sen körde han på fälgen i 1 mil :p


Igår var vi på stranden hela dagen ..
Jag o Alicia for o hämta upp Nicole på morgonen o sen gick vi ner till Playa de la Tuna :)
Där var det redan en massa kända ansikten som vi satte oss brevid, bla mamma ..
Simon kom också ner dit då han slutade jobbet :)
Vattnet var hur varmt som helst !

Efter middagen igår så började jag o baka tårta , en glutenfri . För att testa göra en så inte första gången är på söndag innan kalaset , o tur det för det blev då bara smet av allt ! Så jag beställer en istället !!
Men gjorde två , för första satsen råkade jag ju stoppa vanligt mjöl i , tur som fan att jag kom på det , kom på det efter jag gjort tårtan klar :p ..
Så den tårtan gick jag ner med till Tonni o Oscar :)

När jag var klart med allt bakande så for vi ut till Rutvik , Ellie o Tim kom hem igår , p har varit borta i 11 dagar ! Så var riktigt kul o se dom igen , vi har ju saknat dom !
O Alicia o Tim leker för fullt tillsammans nu , o alicia går glatt efter honom :)
Nu går Alicia hela tiden , till och med ute så går hon helt själv :) Hon har varkligen blivit duktig , o fort har det gått !



Näe nu har jag inte tid att sitta här mer ..


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0