Går dagen spenderades med bäste Elin :) Vi hade en heldag !
Först promenerade vi in till stan (från henne) , satt på en parkbänk o surrade ett tag , sen satte vi oss på ett fik o fika o gav Alicia lunch :)

Sen gick vi hem till Elin igen , o där blev det ännu mera surr om allt mellan himmel o jord :p O en massa bus med snuttan :p
Blev bjuden på middag där så vi åt köttfärssås o spaghetti , riktigt gott !

Alicia fick världens magknip mitt i allt när hon låg o sov middag , har aldrig sett henne vara så ledsen eller ha så ont :( Hoja va ont det gjorde i mamma hjärtat !
Dan for iväg o köpte minifom åt henne , o direkt då jag gav de så slutade magknipen , så minifom är verkligen the shit ! Det borde alla föräldrar ha hemma då barnen är små !

När vi kom hem var klockan så sent , så vi lekte en liten stund , tittade tv o sen gick vi o la oss .
Alicia fick somna med mig i våran säng :) Men sen så lyfte jag över henne till hennes säng , är så nojjig att hon ska vakna o trilla ner från våran :p ..

På morgon blev jag väckt på världens bästa o underbaraste sätt , kl 9.30 vakna alicia sträckte sina gulliga små armar mot mig o ville komma till våran säng , så lyfte över henne o la henne tätt intill mig , o hon låg o höll om mig tills hon somnade om , så jääääkla mysig på morgonen . När jag legat o snosat på henne en stund så lev jag upp , var ås himla hungrig så gjorde mig frukost . Hann precis äta klart så hörde jag att sessan vakna , så gick o hämta upp henne , o gav henne frukost .
Sen så duschade vi o gjorde oss i ordning , gick o promenerade med vovvarns sen for vi ut till sunderbyn till ett torp o hämta mamma :)
Men vi blev kvar där en stund , så himla mysigt !


Nu ikväll har vi mamma-dotter-barnbarn kväll :)
Har lagat middag , käkat tacos , o snart blir det att se allsång på skansen , älicias älsklings program som hon alltid står o skakar loss till :)
Malin kom förbi o lämna en present till Alicia , gulliga du , så hon blev också bjuden på mat :) ♥



I morgon kommer mitt hjärtegull hem , äntligen ! 2 nätter utan han det räcker gott o väl !
Sen har vi hela 3 veckor framför oss där vi bara ska njuta av varandra heeeela familjen , ska bli underbart ♥



Nu håller vi tummarna att det blir bra väder imorgon så vi kan gå ner på stranden ! O arbeta på brännan igen !
SOL SOL SOL SOL SOL önskas !!


Nä nu ska jag joina mormor/mamma o alicia som ligger på golvet o myser :) Haha .. Mamma/mormor med tutten i mun o alicia ligger brevid o är go o låter mmmhmmhmmh :p



Over and out !

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0