Alicia 1 år ♥



Tänk va tiden har gått fort , det är redan ett års sedan vi fick våran ögonsten , känslan när dom la dig på mitt bröst var den bästa känslan jag känt , finns inga ord som beskriver hur underbart det var ♥
Det här året är det bästa året i mitt liv , jag har fått se hur Alicia har utvecklas från dag till dag !
Kommer ihåg första gången hon sa mamma , hur det värmde i hjärtat .
Och första gången hon log mot oss , hur tårarna rann ner från min kind av lycka :)
O nu när hon tog sina första steg , när man börjar inse hur stor våran "lilla" tjej har blivit .
Jaaa listan kan bli hur lång som helst !
Det är underbart att vara mamma ♥ Jag älskar dig över allt annat på denna jord , du är det bästa som hänt mig !

Denna dag har firats , heela långa dagen :)

På morgonen klev jag upp o gjorde 2 tårtor , väckte mina älsklingar , gjorde oss i ordning o sen åkte vi iväg o hämta en tårta vi beställt av en kompis :)
Vidare till lokalen o ställde i ordning o fixade lite med ballonger oså ..

Kl 1 kom allt folk , vi blev många som firade Alicas 1års dag :) Och den blev hur lyckad som helst !
Barnen har har fullt upp o leka .
Alicia fick så mycket presenter , att hon till och med blev less att öppna , så jag o linnea fick öppna resten :)
Hon har då fått en helt ny garderob med kläder , en massa massa leksaker också , jaa så pass mycket att vi har fått stoppa undan lite , annars skulle vi inte rymmas i våran lilla lägenhet , så TUR att vi snart flyttar till hus o att hon får ett egent rum o ha alla sina leksaker i :)

Vi har kalasat från kl 1 till halv 6 , så alla var heelt slut när alla hade gått !
Alicia har inte ens haft tid att sova lunch  eller äta lunch , hon har bara ätit en massa go saker :p Men så är det när man fyller år :)







När vi hade plockat undan allt så gick vi hem , gav alicia middag , packade upp allt vi fått o kollade igenom det :) Har inte hunnit se allt hon fick :p ..
O sen for vi till kebab huset o åt middag , hade ingen ork att laga nån middag idag , men lika gott var det för det , om inte godare :) ..
Alicia somnade som en stock direkt vi satte henne i bilen o sov i 2 1/2 timma :p

Sen ikväll har vi bara varit hemma , tagit det hur lugnt som helt , o alicia har lekt med sina nya leksaker :)

Jag o Alicia har pratat med pappa/moffa via Skape ikväll också :) Åååh va kul det var att se familjen där !
O dom tyckte det var jätte kul o få se alicia , när hon går o pratar för fullt (hennes egna språk) . Man märkte att Alicia kände igen moffa o de spanska språket , även fast det var länge sen dom sågs , sist var ju i mars ..
Men som sagt , var jätte kul o se dom o att dom fick se alicia ♥


Nu sover snuttan så sött o vi ska titta på film , svinalängorna ..


God natt ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0