Surströmming ..

....ja det fick jag mig äntligen idag :)! Som jag längtat ..
Mommos syster o co bjöd ut mig till G.stad för surströmmings lunch .

Så vi for dit redan kl 12 , simon följde också med o var ett tag innan jobbet kallade .
Suttit o solat , lekt i gräset o surrat på ..
Alicia har haft fullt upp att leka med Celina(3år).

När vi for därifrån så svängde vi förbi storsand där mamma o några till var . Var där i en timma .. Alicia har lekt för fullt i sanden , o med en massa små kol bitar , så ni kan ju tänka er hur hon såg ut :p Som i en film , typ skrollan eller nå när dom är lite sotiga/smutsiga i ansiktet :p Hur gullig som helst !

Svängde förbi Kvantum på väg hem från standen , mamma skulle snabbhandla o jag passade på att fylla kylen med lite behövliga saker som yoghurt , bröd o frukt m.m :) ..

När vi kom hem så gav jag alicia middag , oså till mig själv slänge jag snabbt ihop pasta med tonfisk i tomatsås , sviiiin gott blev det , o fort gick det att göra ! Var en riktig sommarmiddag , lätt att laga o inte så mustig då det är varmt :p ..
Sen så tog vi oss en skön dusch/bad ..

Efter badet så hoppade vi i myskläderna , slog på allsång på skansen o mös till det :) Alicia har dansat o klappat händerna o varit överlycklig över musiken :)
Nu sover hon så sött , tog natt kl 9 .. Somna så mysigt i min famn ♥


Väntar på att min älskade karl ska komma hem , så vi kan mysa ♥ saknar han så !
Måste göra klart fabriksorden idag , det ska skickas iväg imorn .. Vi satt med den till 01 igår natt .. Mycket att tanka på .. Men nu har vi valt golv i hela huset , vars alla extra el uttag ska vara o en massa andra detaljer ..
Nu är det nära :) Så himla spännande !


Från det ena till det andra .. Har funderat på om jag ska boka tid hos en optiker , för att få mig en dags linser .. Haft mina glasögon nu 2 kvällar oh wow va bra jag ser , färgerna blir så mycket mer klara o starkare :p



Nä nu ska jag kolla lite i den nya Ellos katalogen som kom idag . Man blir ju fan deprimerad när det står HÖSTENS mode , är det verkligen så nära ?? Är sommaren snart slut , puuuh vill ha längre sommar !!



Tjohej !

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0