Stolt mamma ♥

Alicia går för fullt nu , har till och med lärt sig att ställa sig upp helt själv från sittandes :) Ååh va ja är stolt över mitt hjärtebarn ♥ Jag älskar dig !


Är sommaren över nu , har vi haft våran sommar klart ? Shiit va kallt det varit idag , eller periodvis iaf , specielt dom kalla jävla isvindara som varit ! Nää fan hoppas detta bara var en engång grej , nu vill ja ha tillbaka strandvädret !

Blev att vi gick på marknaden idag igen :) Med mamma o några till ..
Hittade inget idag heller , fast var inte ute efter något ..

Middagen serverades ute i rutvik idag , ¨så for dit direkt vi hade varit klart på stan , skjutsade bara hem mamma ..
Simon o dom andra var redan där , S hade farit dit direkt efter jobbet för att hjälpa Niko med garaget ..

Kvällen har spenderats med mor på Bilbingo , var premiär för mig detta år :) O det firades med vinst !
Vinsten var 1500 , MEN vi var 2 som fick bingo samtidigt så vi fick dela , fick alltså 750 var , men då delade jag med mamma , vi bestämmer alltid att vi ska dela på allt vi vinner :) Men vi gick plus iaf ! O det är ju alltid kul att vinna :)

For ut till rutvik efter bingon o hämtade min älskade hjärtan , när jag kom dit satt dom alla o åt kvällsfika , sen var det full show , alicia , tim o linnea busade för fullt , sprang runt där o skrek o skratta åt varandra :p Var nog sista kvälls rycket , övertrötta små barn ,  så gulliga ! 


Hann bara komma hem , byta om på alicia till pymas , lägga den sovande prinsessan i sängen sen swishade jag om till träningskläder o gick ut på en kvälls(natt promenad med Catarina o Malin o ängla var också med , gick i rask takt i 1 1/2 timma ! O riktigt skönt att gå så här sent , var lagomt kallt/varmt ute !
Samma var det igår då jag o malin gick , var perfekt !
Så nu har vi bestämt att vi ska görsöka göra det till en kvälls rutin , skönt att få komma igång med motionen igen !
Nu har jag krypt ner under täcken o är lite smått frusen efter duschen , men faktiskt ganska skönt o få vara frusen för en gångskull då man ska sova , annars brukar vi ha fläkten i föll ös o ligga utan täcke för att det brukar vara så himla kvaft här inne ..
Älskar att frysa när man ska gå o sova , som man får mojjsa ner sig undertcäket o ligga tättintill mannen i mitt liv



God natt gott folk !

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0