Ingen chans ..

Jag kom ju på att jag aldrig gav dom som inte har min facebook en chans att fråga om dom fick lösenordet , innan jag lösenordskydda den :p
Så jag låser upp den o sen låser jag den igen om någon dag , så alltså ni som vill ha lösen maila eran mail så skickar jag den ..



Igår hade vi en hel dag ute på Arcusbadet , hur skönt o mysgit som helt ! - Jag , Alicia , Simon & Mamma .
Jätte varmt , o blev det för vamt så doppade vi oss i poolen .
Det skönaste var nog att slippa sanden , både för oss vuxna o Alicia , så hon gick omkring där o lekte :)
Bada tyckte hon inte alls om , det var nog för kallt :p Eller så var hon för trött just då när vi testa :)
Men som sagt , ett super bra ställe för familjen , bättre än stranden !

Kvällen spenderades ute i rutvik , blev en massa surr mellan himmel o jord , en cider o nån go drink med bäste Ellie :) En drink som jag inte druckigt på väääldigt länge , DBC , en glass drink , MUMMA !
Grabbarna höll på o fixa på gårdarna , o igår så blev första grejen gjort på våran tomt :) - O ungarna lekte för fullt ! Så kul att se hur dom har börjat härma varandra nu :) Med allt !

Så det blev en sen kväll igår , och en tidig uppstigning idag !
Står o steker plättar till min älskade familj , som vi ska ta med oss ut till Arcus idag :) OM nu molnen blåser bort , men det ser ut som det :)
Fast av 4 plättar har jag HALVT lyckas med en , dom 3 andra har jag fått kasta !!
Som jag sagt förr , att steka plättar är SIMONs uppgift i detta hus ! Så snart åker pannan o plättsmeten ut igenom fönstret ! Gaaaah

Nä nu ska jag packa väskorna & kylväskan så det är klart .
Förhopnningsvis får vi med hos Ellie o Tim idag :) Hade nog varit roligt för både Alicia o Tim :)



Tjohej !

/N



Kommentarer
Postat av: Maria

Jag fortsätter gärna läsa om jag får! :)

2011-07-23 @ 08:35:37
URL: http://meandmythreekids.blogg.se/
Postat av: Elin Ridbäck

Jag läser också gärna om jag får! :)

2011-07-23 @ 23:54:42
Postat av: Sandra

Jag fortsätter gärna också och läsa om jag får :)

2011-08-02 @ 15:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0