Arcus

Blev en heldag på arcus igår igen , helt underbart :)!
O igår så badade Alicia för fullt , både i barn poolen och med oss i stora poolen :)
Var molnigt mest hela dagen igår , men det var bara skönt , var tunna moln så solen värmde iaf , o det var riktigt varmt .. O direkt solen kom fram så var det nästan olidligt varmt ..

När vi varit där så skjutsade jag hem mamma o simon sprang snabbt upp böt om o packa en väska med nå ombyte , sen skjutsade jag han till Siknäs , där dom hade klassfest :) Var på en Ö , såg hur mysigt ut som helt , o kanan väder fick dom , jag hade gäääärnat stannat :) O det fick jag ju också om jag ville , men vafan , det var ju bara grabbar där , så jag o alicia valde att fara hem istället :)


Väl hemma så duschade vi , plockade ihop lite oså gjorde jag en räkröra som jag åt till middag , en sen middag kl 7 :p ..
Sen gick vi ner till grannen o var där en sväng ..


Just nu sitter vi hos mommo o moffa , Alicia har precis ätit lunch här ute på altanen o vi sitter bara o surrar , väntar på att Simon ska komma hit :)
Puuh va varmt det blev , solen kom precis fram . Hade velat slänga mig i en kall pool !!
Sen far vi nog hem , lagar nån middag , tvätta o packa väskorna .
För imorn blir det STOCKHOLM :D!!





Jag vill tillägna en tanke åt alla i Norge ♥ Finner inga ord ..
Så tagiskt . Vars är världen på väg ?






/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0