Vill sluta tänka !!

Sitter framför tv:n här hemma o har precis lagt lill snuttan i sängen ..
Tänkte hänga lite tvätt o sen mysa med mitt stora hjärta , känner att ja vill krypa ner i hans trygga famn !

Har varit o ätit med Elin o Dan , sen så gick vi hem till dom , kollat solsidan där också :)! Fan va bra de är , synd att de är så kort ..


Möte på banken i morgon , nervös !
HOPPAS de går bra ..


Har ingen större lust att blogga faktiskt .. Eller jo , men de jag vill skriva om ska man inte blogga om .. Eller jag vågar rättare sagt inte ...
Vill rensa mina tankar , vill glömma . Men kan inte !!
Försöker tänka att de gick ju bra , jag agerade rätt . Men då kommer tanken sen att , TÄNK OM jag inte ringt simon , om jag hade skitit i de o bara gått hem utan att be han möta mig .. Då VET jag vad som hade hänt , ingenting hade slutat bra ...


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0