Nattsuddar !

Ställde mig på vågen nu innan jag gick o la mig , har gått ner 1,9 kg på en vecka och minskat 4,5 cm i midjan :) WIIIIHIIIO ! Fortsätter de så här kanske jag vågar visa mig i bikini i mars :)
Nu fortsätter vi att hålla tummar o tår , visst ;)??


Ligger i sängen o kollar runt på internet , är inte de minsta trött !

Alicia somna på min mage nyss , la ner henne i sängen . O nyss så såg ja hur hennes mobil börja fara fram o tillbaka i sängen , kolla ka dit så ligger hon vaken o drar i nallarna som hänger ner o ser svin nöjd ut :) Sötnöten ! Nu så håller hon på att somna om igen ..

                                                

Hon har börjat ligga o sova på sida , har aldrig hänt förut , hon börja med de i förrgår natt :) Ser så sött o "vuxet" ut :)

              

Hon har börjat göra så gulliga ljud ifrån sig som : Apapapapapa o dadadada , låter så jäkla gulligt :)
Och idag så tittade hon på lampan i köket när vi fråga vars lampan var :p
Men måste påminna henne lite då o då vars den är :)
Hon växer så fort !
Har legat o kollat på video klipp då hon låg i magen , när hela magen rörde sig fram o tillbaka <3 Det var verkligen en mysig känsla när man kände en spark <3
Har också kollat på klippen som vi filmat då hon var riktigt liten <3! De är först nu när man kollat på de man inser hur stor hon blivit :)
Mitt lilla troll <3



Har förde ätit världens godaste smoothie idag , den gjorde riktigt så att smak körtlarna knullade med varandra !
Ni bara MÅSTE prova göra den ..

1 dl Apelsin juice
1 dl Äppel juice
(Går lika bra med Bravos äppel-apelsin-mandarin juice)
2 dl Blåbär
1/2 Banan
1/2 tsk Vanilj socker
Och vanligt socker efter smak ..
Själv satte jag jätte lite socker ..


                                 MUMS !


Oj va klockan är mycket ! Måste försöka hitta sömnen nu .. 

Saknar efter min största kärlek <3!

DEN VACKRSTE STUNDEN I LIVET VAR DEN DÅ DU KOM & ALLT VAR FÖRBJUDET !


/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0