Lite av varje !

Kom precis hem , varit på babysången med Alicia , Ellie , tim , linnea , Frida o erik :)
Att barnen tycker de är så kul med sång o lek , roligt att se !
Efter sången så fika vi o sen har vi suttit i lek rummet hur länge som helst , så barnen verkligen fick leka av sig !

Var många små bäbisar där idag , en som var 2 månader ! Åååå va ja blev bäbis sjuk , så småa dom var :) Man inser inte hur stora barnen blivit fören man få se sådär små bäbisar !
Det går så fort !
Kanske får se till att de blir en bäbis snart igen :) Hihi .. Näää , väntar till efter sommaren isf :p ..


När vi varit klart där for frida o erik hem , o vi andra gick en promenad , jävligt skönt väder ! Jag o linnea lekte lite i snön , var jävligt kul , haft täckisarna på mig , man blir ju som barn på nytt när man kan leka i snön :p

Nu så sitter ja o lill trollet o väntar på att pappa Simon ska sluta jobbet , ska fara ut på storheden , handla lite o köpa en present till min älskade mormor <3.
Dammsugarn hade behövt rastas o tvätten hängas o vikas , men tar de då vi kommer hem ikväll istället , orkar inte nu :p Blev slö ..

Sen hem , röra ihop någon middag , fara till mommo o fika , sen hade jag vela hinna sola , men måste få med mig nån , bågar INTE fara själv ..
O ikväll så börjar ju dokumentären Svensk Maffia , får man inte missa ! Tror det är jävligt intressant ..


Lägger upp nå bilder från idag :)








HOFF va de börja lukta bajs , måste gå o byta på bajslisa :p


/N




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0