IKEA :)!

Det blev IKEA idag :) Vaknade kl 8 i morse , kollade ut o besätmde , IKEA here we come ! Åkte från Lule kring 11 , Jag , Alicia , Simon o mommo for ..
När vi kom fram o gick in fick vi nästan en chock , de var folk tomt ! Har ALDRIG varit med om att de varit så lite folk ..

Vagn parkeringen vid restaurangen , som prukar vara propp fullt !




Gjorde en lekhage/säng åt sessan :)


Blev faktiskt ingen dyr dag , allt gick på ca 1000 kr .
Köpte:
Nya koppar
Nutt till Toan
Nya glas
Serverings fat
Galgar
Värme ljus
Tallrikar till Alicia
Hakläpp med ärm
Lampa

Jaa o lite till :) ..
Men de var mycket som var slut som ja ville ja .
Hade betämt mig att jag skulle köpa en symaskin , men de var helt slut o skulle komma in i slutet på 2011 tyckte ja dom sa ..
Så måste hitta nån annan , i samma pris klass , kosta 1000 kr ..

Ville ha en jätte fin säng gavel som vi hittade , men den ryms inte i vårat sovrum när vi har spjäl sängen ..
Oså ska vi nog köpa en ny VIT tv möbel , Lille bror ska nog köpa våran svarta , så köper vi en likadan fast en vit , blir bra tror jag :) Hade veta ha ett nytt soff bord också , i vitt ..
Ett helt nytt hem kanske skulle sitta fint :)!

Hade vela inreda ett rum o lill trollet också !
Vill mycket !


När vi kom hem kring 6 så packade vi upp allt o tog de lugnt en stund , sen gick vi ut med hundarna , o gick till Niko o Ellie för att se deras nya soffa . Skit snygg va den , o stor !
Jag vill också ha en större soffa !


Nu så ligger vi i sängen o kollar vänner ..


Måste ju berätta att söt trollet varit sååå duktig sen förra Måndagen , har somnat själv i sin säng varje kväll .. Jag lägger bara ner henne där , så ligger hon o gullar med sin nenne , pratar lite o sen somnar hon :)
Hon har ju alltid somnat i min famn , så har jag lyft över henne .. Har som blivit en vana för mig eftersom ja ammat :p .. O de är ju som så mysigt , men bestämde att prova , o de går ju hur bra som helst :) ..

Hon har ätit jävligt bra idag , fått i henne vanlig mat o gröt också :D UTAN kväljningar , så hoppas de är över nu . Fast hon hostar lika mycket ännu :( .



Lite handsalva på dom sönder torra händerna sen försöka sova !


God Night !

/N

Kommentarer
Postat av: Erica

om du vill köpa en symaskin får du köpa min, du kan ju få ha den hemma hos dig innan du bestämmer dig för om du vill köpa den eller inte?

du kan få köpa den för 500:- aldrig använd för jag förstår mig inte på den :p

2011-01-12 @ 11:34:01
URL: http://itsnotmeitsyou.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0