Tyger

Mums , sitter i sängen o äter världens godaste vindruvor !
Tänkte skriva nån rad här innan jag slår igen mina gröna ..

Idag så har vi varit på stan , fikat på mat o prat med bäste Elin o Dan , oså kom mormor dit också :)
Köpt två tyger för att sy nya dregglisar och en textil sax ..


Om någon vet vars man kan hitta fina barn tyger , trikå helst så snälla säg !
Hade helst vela ha "stjätn tyget" , "Bondgårds tyget"Moln tyget" "Motor tyget" .
Om ni vet vilka jag menar ??

Och har köpt en jävligt bra o ha sak :) En LED lampa , som vi stoppat fast under lack hyllan ovanför sängen , så nu har jag en läs lampa :) Smart ja var ! Skit prakiskt va de , är som en sttång som man kan ta lös också om man vill :) ... Äh svårt att förklara , men finns på Clas Ohlsson , KÖP !



Efter de så for vi på Willys o handla , sen o gjorde tacos , sjukt gott :)
Före maten så smet jag iväg en sväng o sola med Ellie :)

Nu ikväll så har Ellie , Niko o Tim varit här ..
Niko o Simon for sen o drack kaffe o surra med han som äger tomten vi är sugen på ..
Idag är en sån dag som är lite mer positivt åt husplanera :) Kommit på lite nya idér oså ..


IKEA imorn eller inte ??
Kan inte bestämma mig , jaa vet , låter konstigt men är som velig . Har vi råd eller inte , är de onödigt eller inte ?? Men vi ser ju imorn ....



Här kommer en bild på söt trollet , som jag älskar mest i heLa världen <3!





Måste försöka sova om vi nu ska till ikea imorn , för då blir de att vakna tidigare än fanb själv :p
Godnatt !

/N

Kommentarer
Postat av: Malin

Kolla efter tyger på Hafva eller möbelaffärn bredvid Studion. Där kan dom ev ha:)

2011-01-11 @ 10:12:58
Postat av: Nathalia

Jag var på hfva igår o kolla , dom hade all de tyget jag vill ha , fast i färdiga kläder :) vågade inte fråga vars dom köpt tyget :p haha ..

2011-01-11 @ 11:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0