STOR handlat !

Ja då va de kväll ..

Ellie o Tim har varit här hela dagen , dom gick kring fyra nångång . Mycket trevligt :)!

Nu är de fullt i kylen igen , skönt att de är bort gjort .. Kan ju säga att jag verkligen STOR handlat .. 5 påsar full med mat + 3 paket blöjor ,  gick på över 1000 kr .. Men de är billigt o bra på Willys ! Plus en påse från dollar :p ..
Men nu behövs de inte handlas på ett tag iaf ..


Har ju glömt lägga upp en bild på de min karl fick av mig när han kom hem från jobbet i förrgår .





Ni tycker kanske att ja är fjompig , men that´s me !


Kom på kl 8 ikväll att ja inte ätit nån middag , har bara ätit en smörgås till frukost ..
Så min middag idag blev 2 mandariner :p



Näää nu ska jag göra varma mackor till karl min så dom är klara tills han kommer hem från jobbet :)

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0