Magsjuka :(

BLÄÄÄÄ , fått magsjuka :( ..

Säkert från de där jävla boll badet som kryllar av bakterier ! USCH

Spytt hela dagen , har inte fått i mig nånting ..
Fick väcka simon tidigare eftersom jag fick gå o dejta uääääärk hela tiden .
Han stannar hemma från jobbet i natt som tur är !

O lill trollet är också sjuk , igår så spydde hon ovanligt mycket , och idag bill hon inte äta , dirket hon får mat i munnen så kväljer hon :( Men får i henne vatten iaf , o lite lite välling i taget ..
Nu så ligger hon o sover , o har gjort de av o till hela dagen ..


Min älskade fästman har varit o handlat till mig , så just nu sitter jag o gnager på en skorpa o försöker drika lite blåbär proviva , de går sakta men säkert ! HOPPAS jag får behålla de !
Han har också varit o köpa vätske ersättning till Alicia o lite äppeldryck till hon ..
89 KR för 7 påsar vätske ersättning , snacka om rena rånet .. Nästa gång gör vi då hemmagjord !


Ska nog krypa ner i hjärtats famn o tycka synd om mig själv !
Kanske slå på nån film ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var försiktig med ersättningen till barn är tydligen inte bra att ge de :/

2011-01-06 @ 09:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0