Leo´s Lekland !

Haft en jätte trevlig dag på Leo´s Lekland med Veronica , Terese och våra älskade barn :) Lillebror var med en stund också , men blev less efter en timma o fo4 hem :p  Surrat en massa . Varit där från 12 till 4 typ , tiden bara sprang iväg ..
Alicia var då liv rädd för bollbadet , eller så var hon bara jävlgt trött , för när vi gick ut från bollbadet o la henne i bilstolen så somna hon direkt :p så jag vet inte . får testa nästa gång :) Men hon tok skrek dirket man satte henne i bollarna :p ..
 
När vi kom hem så sov alicia som en klubbad säl , hon var helt slut efter all bus o lek ! Lagade mat , palt blev de idag , men hade väntat för länge med o äta så mådde illa , fick bara i mig en palt :s .. Så ikväll har jag faktsikt fuskat med att äta lite tonfiskröra , sallad o ägg .. Men de behövdes !
Tok myst med min älskade sambo ikväll också , somnade på hans bröst på soffan en stund , skönt o JÄVLIGT mysigt va de ! Du är världens bästa <3!

Mamma , Sussie o Bengt gick precis , har spelat Mario kart o bowling :) Fått den andra kontrollen , så nu kan man tävla mot varandra , o Tonni hade köpt oss en till ratt , tack <3! Måste ju tillägga att jag vann i allt ;)!


Nu har lill trollet lärt sig att titta på mig då man frågar vars mamma är , sötnöten min <3!



Såg att jag fått en Anonym kommentar om min vikt nu o före graviditeten , tänkte bara höra vem de var :)? Så svarar jag sen på den frågan ..


/N

Kommentarer
Postat av: ellie

va var de för kommentar om vikten...nu blir jag ju nyfiken

2011-01-05 @ 10:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0