Jävla skit solarium !

Mamma o Oscar är här <3 MYS
Mor ska sova här med oss :)
Och på torsdag ska Oscar sova här :) Hahah dom byter pass :p ..
Tur att ja har dom <3!

Alicia sitter o vinkar åt morbror Oscar hela tiden , direkt han kommer så lyser hon upp o blir jätte glad :)

Vi sitter o sjunger till lill trollet , ååh va hon blir glad , sitter o sprattlar o skrattar :)! Sötlöken .

Försöker få allt på film , när hon sitter i vinkar , men de är ju omöjligt , för direkt man börjar filma så slutar hon .. Hon ser ut som drottningen när hon vinkar :p ..

Fan va jävla less ja har varit idag , jag o mamma skulle fara o sola . När vi kom dit stoppade ja in mina 5 tioar i apparaten , oså FASTNAR dom ! Ringer till gubb jäveln som äger de , ja men han var ju utomlands så han kunde inte göra nånting .. O hade inte med mig nå mer pengar heller , o mamma hade redan börjat sola så hon hörde inte då jag ringde ... Så ja fick alltså sitta o vänta på att mamma hade solat klart ! Jövligt less var jag ..

Är jätte sugen på nånting , samma var de igår .. Sjukt jävla sugen .. O vi har godis här hemma , och mest av allt är jag sugen på mars glass som vi har i frysen .. Men som tur att jag är jävligt bestämd nu att jag inte stoppar i mig nått iaf .. Men de är tungt !



Nu ska jag vara trevlig hära .. Sen gå o sova :)


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0