Humörsvängningar ??

Humöret är inte på topp , känner mig riktigt jävla grinig ! Mensverk från helvetet har ja också .. !


Kul att fru röd var tvungen att komma igår .. Lär inte vara lätt att välja ut outfit imorgon .
Ska o fira en kompis , först ut o käka på ripan , sen dra till Allstars :)
Men har inte bestämt ännu om ja ska följa med till Allstars , har ju min lilla flicka hemma ! Fast iofs , hon är ju med pappa , o har de bra , hon tycker säkert de är skönt att slippa mig i nån timma :p ..
Men vi ser ju .. Känns lite pirrigt , har ju inte varit ut på över ett år .. Kanske unnar mig en god jordgubbs drink , om ja vågar :) Hah ..


Väntar på att Monika , Ellie o Tim ska komma på besök , hinna se S o alicia innan dom far till korpis ..
Sen när S far på jobbet ska jag , alicia o mor fara ut till storheden o habndla lite til ikväll . Funderar om ja ska springa in på Elgiganten o kolla om dom har nå bra priser på en symaskin , kanske man blir med Iphone :)?? Njaa kanske inte än :p De sägs ju att de ska komma en Iphone 5 , som ser ut som en 3:a , o jag tycker u dom är såå mycket finare , runda o inte fyrkantiga som en tegelsten .. Men orka vänta till i Augusti ??


Justja , fick ju ett mess igår att Alicias pass var klart , fort gick de .. Spännande att se hur sötisen blev :) Måste fara o hämta de idag :)



/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0