FÖRSVINN baciller FÖRSVINN !

Sådärja ! Då är hemmet städat , toaletten har jag tvättat med klorin o sprit , HEJ DÅ bacillusker !
Haft Veronika i luren medans jag gått o plockat o städat , kan ju säga att de gick mycket fortare då :p
Smidigt med handsfree´n :)

Känner mig som en ny människa utan baciller , ny duschad , rent o fräscht hår o ny rakade ben , behövdes kan jag ju säga .. MEN behöver nya rakblad , nästan så att man ser ut som en räv som fått skabb , lite fläckligt :p Men jag kämpade så nu är allt borta :p .. Hah ..


Ska fara o sola med mamma , sen mys framför tv:n med min underbara dotter o fästman <3!
Tror jag ska avnjuta en sån där smoothie ikväll också :) Var så himla god !



Jag ska bli "extra moster" <3
Nu har ÄNTLIGEN bäste underbaraste vännen Elin berättat till alla att hon & Dan ska ha en liten , beräknat den 22 juli <3!
ÅH va jag längtar !
Kommer att bli så himla skoj o mysigt ..
Då är Alicia 1 år , så man kanske får sug efter en till när man få se ett litet mirakel , o framför allt snooooosa :)!
Jaaa , kan inte förklara med ord hur mycket jag längtar o hur glad jag är för deras skull :)
Älskar dig vännen <3!




/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0