Finns psykfall överallt !

Vilket härligt väder de var idag :)
Kom precis hem från en långpromenad med Alicia , mamma o hundarna , va riktigt skönt att få komma ut !
Alicia slog igen ögonen direkt ja la ner henne i vagnen :p O vakna inte fören jag lyfte upp henne :p
Nu så sitter hon på lekmattan o leker o jag tänkte blogga några rader ..

Hann aldrig skriva nå igår , kom hem från banken sent , lagade bränd äcklig middag o sen stressade vi iväg till Niko o Ellie , o kom hem sent därifrån :p ..

Möten på banken gick bra , dom är väl inte så positiva till at vi ska låna , dom ger oss bara skräck siffror på allt , även fast vi VET att de inte är så de lïgger till ..
Och när vi sa tips o råd så höll dom ju med , men kan inte själv lägga fram nå positivt .. Jävla sjukt ..
Ska ringa Leif idag på älvsbyhus , så idag kanske vi får veta om de är OK med huset vi vill ha eller ej ..
Skulle inte förvåna mig om de inte går helt plötsligt , att vi får ett till bakslag , då ger ja då upp ......


Mormor ringde nyss o fråga om vi ville komma o äta middag där :) Mer än gärna , slipper maqn tänka på vad man ska laga för middag idag , härligt :) Har inga idéer alls på matfronten just nu ..


Har funderat o funderat , pratat med andra . O många tycker ja ska gå ut i tidningen om de som hände i lördags natt .. För att VARNA andra ..
Tror ja ska ringa dit o höra hur man ska bära sig åt isf ..

Kan inte sluta tänka på de , tror de är nån slags bearbetning som pågår , för tänker hela hela tiden om vad som hade kunnat hända om jag inte kände att npnting var fel , om jag inte hade ringt ut simon , om jag inte hade låtsas prata o vinka , vad hade hänt ? Så tänker ja hela jävla tiden .. Ibland så skenar tankarna iväg till riktigt otäcka tankar , hade ja kunnat vara död nu ?
Ni kanske tänker för er själva att "herre gud va hon överdriver, de hände ju ingenting" . Men jag tror inte man inser hur allvarligt de var när man själv inte varit med om det ..
Mpnga av er som läser fattar nog ingenting , eftersom ja inte skrivit ut vad som hänt ..

Men vpgar inte skriva ut de här, eftersom de är namn o bild på mig o min familj ..
Går ja ut i tidningen med det kommer jag nog gå ut med bild på ig , men inget namn .. Så att äckel gubben blir skrämd om han ser mig i tidningen , men samtidigt ska han inte veta va jag heter , för att ite kunna spåra upp mig eller något sånt , man vet aldrig med sånna jövla psykfall ....



Jaja ska inte tjata ut om detta .. Ni blir säkert less .. Men skönt att kunna skriva av sig lite iaf ..



/N

Kommentarer
Postat av: Erica

Men gumman då,

Om du känner att de är rätt att gå ut i tidningen med de så tycker jag att du ska göra de.

Och "tjata" bäst du vill i bloggen, de är din blogg :)

Hoppas du mår bättre snart och kan gå vidare.

Även om de kan vara väldigt svårt och ta väldigt lång tid.



Kram

2011-01-26 @ 15:07:53
URL: http://itsnotmeitsyou.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0