DRA ÅT HELVETE !

"ETT JÄMNLIKT SVERIGE"
HAH jo kyss mig i arslet !
Mer pengar till dom rika , och mindre till dom fattiga ! EXAKT så är samhället .. Vars fan är Sverige på väg ?? Hur fan tänker fittorna som sitter på den blåa äckliga sidan ?!????

Är man mammaledig , sjukskriven , arbetslös o mindre rik så är man ingenting värld i de här jävla äckliga samhället ..
FY FAN säger jag bara ...
Jag är så jävla förbannad ..


Sparbanken nord kan ta sig i arslet o dra så jävla lång åt helvete !

Allt va nästan grönt med huset , våran största dröm höll på att bli verklighet !

NÄ men då börjar banken att fitta sig !
Vi har ett lånelöfte , som är till 8 mars , så egentligen kan dom inte göra ett skit !
Men endå så fittar dom sig , gnäller på att jag är mamma ledig o börjar säga att vi kommer måsta betala 11 tusen i månaden på bara LÅNET , vilket jävla skit snacka alltså !
Jag börjar ju att jobba innan huset ens kommer , försökte S förklara , men nääää pengarna ska börja rulla in nu tycker dom ..
JAHAAAAAJA ! Ska jag sätta min 6 månaders dotter på dagis då , för att få ett hor lån ?!?? JO enligt dom idioterna !

Hade kunnar skriva negativa saker tills fingrarna börjar blöda !
Men har bättre saker för mig !!


Era stora jävla BLÅA idioter , DRA ÅT HELVETE !

Kommentarer
Postat av: Marlena - Matildas mamma

Håller med dig om det du skrivit. Måste bara fråga en sak. Vad är det för hus ni har/hade tänkt bygga? Var har ni hittat en tomt? /Marlena

2011-01-18 @ 17:00:45
URL: http://marlenajn.blogg.se/
Postat av: Nathalia

Vi hade tänkt bygga ett älvsbyhus . Oden hette huset .. Tomten är i rutvik :)

2011-01-18 @ 17:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0