Vi ska bli med hus :D!!

Vi ska bli med hus :D
Känns så jädrans bra , våran dröm går i uppfyllelse :)!!
Men huset kommer inte fören v51 , och inflytt blir kring v6 nästa år , så de är ju ett helt år tills dess , men då hinner vi planera , spara pengar och göra allt i lugn o ro :) ..
Jag är nog världens lyckligaste o fattigaste tjej <3!

Så klart så känns de JÄVLIGT trisst att lämna det vackra Tunastigen , har ju bott här sen jag flyttade till Sverige , alltså sen jag var 3 år gammal , i 20 år snart !
Trisst att inte ha gång avstånd till mamma, lillebror o tonni också :( Är ju van att träffa dom minst 1 gång per dag , speviellt mamma !
Men nu är de banne mig bara att hon skaffar sig ett körkort så att hon kan komma ut till rutvik o hälsa på , VARJE DAG :)


Efter mötet med Leif gick vi ut på en promenad , var så fint väder :) O skönt att få komma ut , oså fick Alicia sova en stund .. Blev ju en sån tidig uppstigning , Leif kom redan kl 9 , så vi klev upp 8 , var huuuur trött som helst när klockan ringde !

Har varit o köpt en en videokamera idag , så nu ska Alicia bli en skådespelare på heltid :) Hah ..
Kul att kunna filma , så har man minnen kvar när hon blir större :)
Oså har vi , Jag , Simon , Niko , Ellie o barnen varit o svullat på Mc donalds :p


Just nu sitter Jag , Alicia , Simon o Linnea vid köksbordet , Linnea sitter o skriver :) Har fått skriva ner en massa ord som hon sen sitter o skriver av , skit duktig är hon :) Ellie , Niko o Tim for o handla , o linnea ville inte följa , så hon fick komma med oss hem iställe :) Så nu har hon fått sin present vi köpt åt henne , en stjärtlapp !

Ska klä på barnen och oss själva o gå mot Ellie o Niko , dricka kaffe o gråta till Sofia änglar och Hemlig miljonär :p


/N

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt du är angående och släppa Alicia med Simon, ja tror de kommer och kännas precis lika jobbigt för dig oavsett om hon är 7 månader eller 1 år, är nog bara att man måste komma över den "sk 1 gången" ja menar jag har lämnat Tim, visst saknar jag han ggr 1000, men jag överlever och jag vet att både han och dom som är med han mår bra av och vara med varandra!

2011-02-08 @ 18:50:42
Postat av: Ellie

hallå glömde ju och skriva att det var av mig...

2011-02-08 @ 18:51:11
URL: http://najag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0