Tidig uppstigning !

Jag älskar mina snowboats ! Varma , sköna o lätta och jävligt ful snygga ..
Är hur nöjd som helst med dom :) Äntligen har jag ett par varma skor ! 

Ligger i sängen nu , mitt lilla hjärta sover så sött , o mitt stora hjärta sitter här breved mig o äter ostkrokar :p
Ska försöka sova .. Jobb imorgon , 7-16 , så ställde nyss klockan på 05.30 , puuuh . Man har blivit så bekväm när man inte jobbat på länge , hade lätt kunnat bli hemmafru :) Med BRA lön dock :p 


Gick jätte bra att vara "barnvakt" idag , efter de gick ja o snuttan hem o lagade mat , kycklinggryta , tänkte först göra kyckling soppa , men hade inte allt som behövdes hemma .. 
Men usch så trisst det är att laga middag till sig själv , och äta av maten själv också !
Tvättat , plockat , och sen gick vi till mamma . 
Där har vi kollar halv åtta hos mig och fuskbyggarna .. 

Alicia har busat för fullt med sin morbror , guud var hon har kul åt han :) 
Oså har hon suttit o lyssnat när Tonni spelat gitarr o sjungt åt henne o myst massor med mormor :) 

Hon har ju lärt sig att pussas :) När man säger PUSS så kommer hon mot en med öppen mun :p Så ska man pussa henne i munnen , oså skrattar hon :) Så jäkla söt !


Jävla juste kommentar Simon sa nyss : Har du pruttat ?!?? Jag : NÄ . S: Ja de luktar då fan surströmming här :p
Haha störd .. Och NÄ jag har inte pruttat !


Hörrni , God natt !



Jag älskar er , Simon och Alicia , ni är mitt allt , min värld , mitt liv !


/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0