Trevlig kväll

Precis lagt óss i sängen , kom hem från Ellie o Niko för en liten stund sen .
Alicia sov som en stock , klädde av henne , böt bjöja , tog på pyjamasen o lyfte henne i sin säng , o hon vaknade inte :p Trött liten tjej .

Haft en jätte trevlig kväll , med melodifestival , spel o en massa surr :) , Elin o Dan var också där ! Var så kul att få träffa Elin , var länge sen sist . O magen hade växt :) Sååå jäkla mysigt !
Jag o Ellie har faktiskt unnat oss en melodifestival cider ikväll :p ..
Spelat med andra ord , fan så kul de är :)! Hade kunnat spela de flera gånger om ..


Ja då har man bekanta sig liten med byn idag :) Jag o Ellie gick runt där o vagna o kika runt lite , gick förbi dagiset där också :) Såg jätte fint ut .
Blev bjudna på kaffe också av han som ägt tomterna :)
O efter de for ja o ellie o barnen hem till dom för att vänta på att karlarna skulle bli klara ..
När dom var klar så for ja o S o handla . Har aldrig gått så fort att handla som idag , o köpte INGENTING utöver de som stod på listan , o de är ovanligt för att vara jag :p
Men jag var så satans hungrig :p

Gick hem o gjorde tacos , varit sugen på de i flera dagar , så jävla gott :)



Här är portättet som vi gjort på Ateljé grodan :) Blev jätte nöjd ! Måste bara köpa en svart ram till den ,


Tog 3 st extra små kort :)





Åååh så skönt med söndag imorn , inga måsten , kan stanna o mojjsa i sängen hur länge vi vill alla 3 :) De bästa som finns <3!

Nu ska jag krypa ner under Simons täcke o njuuuuuta av hans närhet !


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0