Solen gör mig glad

Vilken härlig morgon :)
Jag vakna kl 8 o var hur pigg o gossjuk som helst , men lill snuttan låg o sov som en stock , så jag lyfte över henne till våran säng o låg o mös i över en timma , sen vakna hon :)

Har lekt Titt-ut hela morgonen , fan så söt hon är !
Hon lyfter upp hennes kudde framför ansiktet , så frågar man , vaaaars är alicia ? Så tar hon bort kudden o ler stort , så säger man : TITT-UT , så börjar hon o skratta :)
Så sött när hon har börjat fatta själv att lyfta upp nånting framför sig o gömma sig :) O sen ta bort när man frågar vars hon är :p


Åt frukost , ringde o väckte mamma för att fråga om hon skulle med på en promenad , o det skulle hon :)
Så klädde på oss , gick ner till mamma o vovvarna o gick en promenad i det härliga vädret !

Just nu poppar jag bruno mars - just the way you are och steker köttfärs . Håller på att förbereda middagen , blir köttfärssås o spagetti :) Os ska jag vika in tvätt o starta en ny maskin , plocka lite o sen jobb 15-21.30 :)!

Hade engentligen super mycket att göra idag då Simon sluta , fara o växla pengar , skriva ut bilhetterna , köpa en ny vattenkokatre , titta på lite nya bodys till alicia (näst intill växt ut allt), men allt sånt får vi göra i morgon istället . Ska sätta mig otillgänlig så jag inte får nå jobb imorn .. 


Jag älskar dig Simon <3!

Du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
Alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge

För du är där när ingen ser mig
Du är där när stormen yr
Du är där när natten skrämmer
Och du är där när dagen gryr
Jag vill alltid ha dig nära
När som åren läggs till år
Och vad livet vill oss lära
Är att framtiden är vår

När som klockorna har stannat
Och tiden tycks stå still
Och man inte vågar säga
Det man längst i hjärtat vill
Då ska vi ta varandras händer
Då ska vi minnas denna dag
Och förstå vad som än händer
Det är alltid du och jag


Hela livet vill jag ge !






































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0