Såååå nära !

Ja då var denna dagen snart slut . Simon ligger o snarkar här breved mig i soffan o alicia ligger o sover i sin säng :) Bara jag som är vaken :p ..

Varit på storheden idag , handlat lite oså har vi varit o kollat på ett gåband till mig . Så mest troligt så köper vi ett :)
Tänkte säga upp mitt träningskort som jag betalar 300 kr i månaden på , utan att ens gå dit . Har gjort det i flera år nu . Jävla onödigt att stå o betala på de ..
Så då betalar jag hellre 300 kr i månaden på ett gåband , som jag VET att jag kommer att använda !

Köpt ett par skiit snygga skor till Alicia idag :)







Haft en super trevlig kväll med mina hjärtan , Elin , Dan o Matti .
Käkat tacos o surrat en massa skit :p
Jag o Elin har suttit o kollar bäbis kläder på internet , dom har varit på ultra idag , o fick veta att dom väntar en liten sessa :) Oj va jag längtar !

Vi har suttit o försökt få Alicia att krypa , det är såååååå nöra nu ! När som helt så kommer det ! Tror nästan att hon kommer att ta sog fram i morgon , har varit riktigt nära idag . Hon har suttit länge o försökt , och haft jävligt bra tålamod faktiskt :p
O riktigt busg har hon varit ikväll :) Min söta tjej !




Håller tummar o tår att det är soligt , varmt o inte storm i morgon !
Vill så gärna ta en promenad på isvägen .

O HÖRRUDU ELLINOR ! Tycker att vi kan träffas i morgon så man får träffa Tim o Linnea , känns att det var länge sen nu ! Och er då så klart :)! 



Bilder på dom bästa !






Nää nu ska jag försöka väcka min karl o gå till sängen :) 

God natt gott folk , sov så gott ! 


/N 


Kommentarer
Postat av: Ellie

hörru nathalia de tycker jag med =) kom med till stan!!! kanske i kväll hitta på nå ? ska köra projekt ha ungarna uppe sent som fan så man kanske får sova till efter sju i alla fall =)

2011-02-26 @ 09:53:08
URL: http://najag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0