Rutvik

God morgon !

Blev en sen kväll igår .. Kom hem sent från Niko o Ellie .

S har precis gett alicia gröt o nu gör han henne klar , o jag har gjort mig redo . Vi ska fara till rutvik , Simon ska hjälpa niko att isolera grunden o jag o Ellie ska vagna runt byn , så vi bekantar oss lite med den :) ..
Så nu sitter jag här med en hel mundering :p långkallisar , byxor , täckisar , linne , tröja , mössa , jaa you name it :) MEN har inga skor .. Jo mina fake uggs , men dom är så satans hala ..
Jag SKA beställa ett par snowboots !


Igår så var ja o Alicia hos Hanna , trevligt !
Simon kom o hämta upp oss så vi for o gjorde några ärenden .. Hämta upp passet o fotot bla .


Ska lägga upp foton på de senare , fick lite bråttom nu :p


/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0