Magsjuka IGEN !

FAAAN , har åkt på magsjuka IGEN ! Hade ju de för en månad sen ..
Jävla skit !  

Vaknade kl 2 i natt av att jag mådde illa , så har spytt varannan timma , sista gången var i morse kl 10 ..
Skönt att mamma har varit här , eftersom jag har varit helt orklös .. Bara legat o legat ..
Så hon tog med sig Alicia på en promenad i 1,5 timma , så hon fick komma ut från detta bacillusk hem , o så fick jag sova en stund ...
Nu känner jag mig lite piggare , men har bara fått i mig en blåbärs smoothie , som tog mig 3 timmar att dricka upp ..
Men nu är älsko o handlar , så ska försöka få i mig nån skorpa eller nå ..

Jävligt trisst att ja blev sjuk just idag ..
Vi skulle ju ha möte med Leif från älvsbyhus , idag hade vi fått veta om vi blir husägare eller inte ..
Oså har det varit jäävligt fint väder . Soligt o varmt ..
Plus att ja o mamma hade planerat att äta grekisk pytt i panna ..
Så de var helt fel dag att bli sjuk på !

TUR att alicia är så snäll , glad o lätt tjej , nu när man är så orklös o trött ..
Mamma älskar dig trollet <3!


Ska gå o duscha av mig alla baciller , o klä på mig (sitter fortfarande i morgonrock)..



Ha de jävla bra

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0