Lördag kväll

Hemma i storsta´n igen :)

Innan vi for så åt vi middag på Wikströmskök , en ny öppnad restaurang i Korpis , skiiit mysigt o fint va de där , o riktigt god mat !

När vi kom till Luleå så gick vi förbi mamma en stund , så Alicia fick träffa mommo , har ju inte sett henne på hela veckan lång , efetrsom hon jobbat natt ..

Nu så sitter vi här med tända ljus , popvorn o cocacola , o kollar på parlamentet :)! Mys på hög nivå !
Tidigare idag var jag riktigt sugen på att göra päronhalvor med after eight o glass till , men är inte så sugen på de nu , så har bestämt att jag nöjer mig med popcorn :p Får kanske bli en fusk dag imorn istället , OM jag är sugen :p ..


Har pratat med pappa o mina små systrar idag , ååh va jag saknar dom ! Men nu är de inte länge kvar tills ja får träffa dom ! Synd bara att de är 2 veckor vi ska vara där , kommer att gå så fort :(

Nu ska Alicia få inhalera , sen ska vi tokmysa alla 3 <3

Jag äslkar er mest av allt ! VI mot världen !


/N 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0