Kärlekens dag !

                                                                     Glad alla hjärtans dag !

Haft en riktigt mysig morgon !
Först klev ja o Alicia upp , lekte för fullt :) Lät pappa sova en stund extra eftersom han skulle jobba ..
Sen gick vi o väckte han , så fick han lite små presenter i sängen :) Men det är hemliga presenter :p Hihi
O ett gosse djur som sa I love you fick han av Alicia :)

Sen klev vi alla upp , la oss i soffan o mös o kolla film heeeela morgon , tills han for o jobba ..
Först så skulle han börja stressa in till stan för att köpa nå till mig , men jag stoppade han , ville umgås med han istället , det kändes viktigare , så han skulle fara imorn istället :p ..

När han for till jobbet så gick ja o Alicia till Ellie , så barnen fick leka :) Är så kul att se när tim o alicia sitter o pratar med varandra , så blir Alicia så frustrerad när Tim går iväg , är som att hon vill följa efter , men tar sig ingenstans :p


Jag , alicia , mamma , tonni o oscar har varit på Ripan o ätit middag :) Var super gott ! Tack Tonni för maten <3!

Nu så sitter vi hemma hos mamma , har nyss kollat halv åtta hos mig , o nu ska vi kolla Familjen annorlunda :)

Längtar tills min älskade karl kommer hem , ska bli mys på hög nivå !


Sitter o funderar va man ska köpa för bilbarnstol ? Alicia börjar bli förstor för den hon har ..  Ska kolla runt lite ..



/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0