Försvinner det aldrig ?

Vi sket i att fara på Babysången idag , känns som att ifall man fortfarande smittar så vill man inte smitta ner alla små barnen .. Så vi får vänta tills nästa torsdag :) Ja o Alicia får ha våran egna barnsång här hemma :)

Fortfarande lite illamående av o till , va är de här ?! Ska de aldrig gå över ?

Alicia har då sovit som en stock hela natten , hon åt sist kl 8 igår kväll , somnade kring 10 och vakna kl 9 i morse , såå hon har vekligen fått sova ut :p .. Hon brukar ju ha långa nätter , men då brukar hon äta sista gången kring 11-12 nångång ..
När hon vakna hade hon en sån sjuk jävla hosta , stackarn , bara hostar o hostar.. Låter hemskt .. Rinner ur näsan o geggar ut ögonen , min lilla sessa :( Ska hon aldrig få bli frisk från detta ??


Skulle egentligen in till stan idag , fotorna är klara :) Oså hade jag behövt hämta passet .. Hade behövs fara förbi barnenshus o köpa 2 st nya "nenne" , hennes kanin som hon sover med :p Bra att ha extra .. Men får se om jag orkar fara .. Hade varit skönt att få komma ut ur denna lägenhet !

Justfan , ska ju till tandläkaren idag också , fan fan fan ! Inge roligt alls .. Även fast de bara är en kontroll . Egentligen skulle ja inte behöva fara till nån tandläkare med tanke på hur många gånger jag varit "där" då man gick högstadiet :p Haha ..




/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0