Datanördar

Jag o mamma sitter här i v-rummet framför varsinn dator som två datanördar :p ..
Simon har farit o jobbat , sista natten nu , äntligen :)
O har lagt prinsessan i sängen för en stund sen , hon somna i min famn då vi satt o kolla tv <3 Myspys !


Jaa då har man gjort bort tandläkarn idag , gick faktiskt bra , skönt när man gjort bort de ..
Jag fick då en massa beröm ;p Hade inga hål , o inga påbörjade heller .
Man kände sig som ett litet barn när man gick därifrån , hon satt o sa hela tiden hur duktig jag var , o hur fint de såg ut i munnen :p Hahah , bara för att hon vet att ja är lite tandläkar rädd :p Men världens gulligaste tandläkare har ja då fått ! Efter en massa byten :p ..


Tog en promenad till barnenshus o dollar idag , kände att ja o alicia var tvungen at gå ut o få friskluft ..
Gossedjuren som ja skulle köpa på barnenhus var slut , så dom kommer med 2 st från hpda imorn :)
O ja skulle köpa en ny pncett på dollar , för min är helt borta , får panik .. Min bäste vän !


nämen , mitt i allt när jag sitter här o skriver hör jag nå ljud från sov rummet , går dit , o där ligger Alicia hur pigg o glad som helst :p Så nu sitter hon här med osso är jätte busig  :)

Ska mysa med sessan nu <3


/N



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0