Bakverk

Ingen som har en åsikt på frågan jag skrev ?
Vill ju veta om de är normalt att känna så eller inte ..


Sitter i soffan med älsko , äntligen ! Kollar på America´s got talent , var nyss två pojkar 5 o 9 år som dansa , men fy faaaan så söta dom var ! Fick gåshud o blev tårögd :p


Har hållt på att baka hela kvällen :)
Bakat bulla i långpanna och dumle/nobless kakor .
Var ju tvungen att smaka en tugga av varje , bullar blev jätte god , men gillade inte kakorna , o inte Simon heller .. Men mamma tyckte dom var jätte goda :) Men som sagt , långpanne bullan blev godkänd av lillebror , simon , mamma o av mig :) Rekomenderas !


I morgon har vi möte med Leif , från älvsbyhus :) Spännande o nervöst !
Jag o Simon har suttit o skrivit ner lite stolpar om vad vi ska ta upp ..
Såå i morgon vet vi om vi blir med hus :) hihi ..


Bjuder på några bilder :)





Alicia har på sig mina första gymaskor :)
Hon funderar nog vad de är hon har på fötterna :p




Hon har börjat prutta med tungen hela hela tiden , såå nu har hon blivit jätte röd på hakan !



Nu gå o nanna kudden , tidig uppstogning imorn !

Godnatt /N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0