Bajs kalas !!

Poff , äntligen hemma !
Har så mycket att skriva , så ja vet inte riktigt hur ja ska börja .

Har varit på vift sen 11 i morse ..
Ja o Alicia hämtade upp , Monika , Ellie o Linnea , så for vi på storheden , toys o rusta . 
Efter de for vi till Gstad o hälsa på Stefan o Annika (Simon o Ellies morbror)
Dit kom också Niko , Tim o Ronny ..
Sen så for vi o åt på Rutviks pizzeria , var faktiskt bra at där , o mycket mat fick man ..

Efter vi ätit så for ja o snuttan på Willys o handla . Innan vi gick in ringde ja Telebanken , hade 740 kr på kortet , när jag stod vi kassan såg ja hur pengarna rullade , blev 720 kr , kan ju säga att pulsen steg ! Fyy så skämmit de hade varit om de blev över 740 :p Så hade jävligt tur ..
Var ett jävla projekt att få alla påsar + bilöbarnstol med alicia i från bilen .. Men efter många svordommar så tog vi oss hem :p Men tung var det ..

När jag tar upp alicia från ovvisen känner jag hur de luktar bajs ..
Kan ju säga att de var bajs upp till ryggen , genom byxor , ovvis och bilbarnstolen !! Fyy faaan !
Så de var ju bara att försöka få av allt smidigt och utan att kleta bajs överallt .. Så nu är hon ny badad :p
Jag AVGUDAR alla som är ensamstående , hur fan klarar man av de ?
Eller så är man van att man är 2 .. Är man ensamstående så blir det nog en vana .. Men det ¨är nog JÄVLIGT tufft för dom ibland !  


Nu så har ja precis packat upp alla varor , hängt tvätt , satt på bajs tvätten ..
O nu så kom min älskade karl hem , han gick till grannen dirket efter jobbet , dom håller på att flytta så han skulle skruva ner en våningsäng som han fick av dom , som han ska ha i jaktstugan :) Snällt ..

Tänkte ta tag i att dammtorka o rasta dammsugarn innan vi ska mojjsa ner oss i soffan o titta solsidan <3



Tror fan Alciia kommer att krypa när som helst ! Hon ställer sig på alla fyra o gungar , men sen hamnar hon på mage .. Och ibland står hon på fötter o händer .. O nu går de mycket bättre när hon hamnar på mage , ligger ett bra tag innan hon blir arg ..


Justja , glömt att skriva att jag o Linnea satt o pyssla igår , gjorde alla hjärtans dag kort . Fan så kul de var att pyssla , vi satt hur länge som helt , klippte , klistra , skrev o rita :) Man blir som barn på nytt :p Hade kunnat sitta i timmar ..



Nää nu kan jag inte göra detta inlägg längre , blir så mycke att läsa :p

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0