Adios !

Mamma har precis gått hem , alicia sover o jag tog mig tiden att blogga en stund !


Nu är jag friiii från alla spyor :)! Faan så skönt !
Men är fortfarande lite seg , o börjar få ont i halsen , hoppas bara de inte utvecklas till nå annat !

Denna dag går åt till att städa hemmet från alla baciller , toaletten är redan spritad :p
Tänkte strax börja dammtorka , o när Simon vaknar så ska ja ta tag i dammsugarn .

Under tiden så blir de matlagning , mamma o oscar kommer o äter sen .
Blir älgkött i egengjord pepparsås o hemmagjord potatisgratäng :) MUMMA !
Hade egentilgen vela göra en helstekt älgbit i ugn , men Simon tycker inte om rött/rosa kött , så de får bli när simon jobbar eftermiddag :p


Tänkte ringa o boka min månadsmassage jag fick av min älskde sambo i julklapp :) I gång i månaden , 40 minuter , kommer bli ljuvligt skönt !

Suttit på Ellos o kollat lite , hittat en skit snygg tröja till mig sjölv , o en massa fina kläder till alicia , sommar kläder till vi åker till Spanien tänkte ja :p .. Oså har ja hittat ett par moonboots , skit snygga !:) Men jag tror fan ekonomin tar emot :(
 

Undra när fan fotorna från Atelje grodan är klara , är ju länge sen vi var där .. Är sjukt nyfiken på hur de ser ut :) O hur dyrt de blir :p



Måste börja med allt nu .

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0