2011-02-12

Alla hjärtans dag närmar sig , o jag har sprungit på stan idag för att hitta nått till mitt största hjärta , men hittade inge kul , så han får bara nån liten sak :p .. Men hoppas han blir glad iaf :)
Han får ju kärlek av mig o Alicia iaf :)

Har köpt en solhatt , body o ett par sommar jeans till snuttan , skiiit fin kommer hon att bli :)!

Har fikat med Monika , Ronny , Ellie , Niko o barnen också ..

Nu så är vi hemma , har gett lunch till lill trollet  nu sitter hon o gnagar på en majskrok .. Ska plocka ut ur diskmaskin , hänga tvätt o sen gå till Niko o Ellie om ett tag , blir nog att vara där hela kvällen , se melodifestivalen , eftersom fammo o faffa har kommit hit o ska vara till imorn ..

Jag o Simon ska fara o sola sen också , hade vi tänkt :) Var längesen vi for tillsammans ..


/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0