2011-02-07

Goddag !

Kl är redan 2 , den här fm har gått fort ..
Klev upp med sessan kring 9 , åt frukost o sen satte jag alicia framför tv: , slog på Musses klubb hus :) Medans hon satt där så dammsög o skura jag :p De behövdes verklligen .. Det var inga dammrotter vi pratar opm utan snarare dammusarier ! Men nu är de gjort o skönt är de !


Har varit ut på en promenad med ängla medans Simon o Alicia sov , var jävligt skönt o få komma ut , så fick hon busa av sig lite :p ...


Suttit i telefonkö på morgonen också , först till Ellos , beräknad väntetid var 3 minuter , men efter 15 minuter la jag på !
Sen till försäkringskassan , där blev jag plats 289 i kö , blev less o la på där också ! Att dom adlrig kan ringa upp mig , andra pratar pm hann dom kan ringa upp , men jag har då aldrig fårr knappra in mitt telefon nr ! Jävligt less ..
Har ring till barnmottagningen på sunderbyn också , så dom skulle ringa upp o ge mig en tid till doktorn så han får kolla va de kan vara med Alicia , de är fan inte normalt att ha sån hosta som hon haft nu i över en måndad , o de blir intenes lite bättre !! Så nu ger jag mig fan inte , bara att ta prover på henne !


Håller på att förbereda maten , blir älgfarssoppa till middag :) Så potatisen kokar o köttfärsen tinar , ska strax steka den ..

Måste förbi moffa idag o fixa försäkringen på forden , eftersom de är mommo som står på den .. Så vi inte får nå böter .. Har vi säkert redan hunnit få ..
Oså hade jag vela fara i köpa en videokamera ! Såg att det fanns nån på Onoff , så blir nog att fraa o kolla på den ..
Skulle egentligen på massage idag , 16.45 , men jag tappade lusten till de o avboka den .. Så får ta det nån annan gång ..



Måste bara få fråga ..
Är det fel på mig som inte vill/låter skicka iväg Alicia med Simon en helg till korpis ?
Det handlar inte om tillit , jag litar på Simon till 1000000% , han är den bästa pappan som finns !
Utan de handlar om att jag inte vill vara utan Alicia , är inte berädd på det ännu , JAG tycker att hon för liten för de .. Har varit med henne 24/7 sen den 17 juli , så är de så jävla kosntigt då att jag inte vill ?
Jag skiter fullständigt i hur andra gör , om dom så lämnar bort sina barn när dom är 1 månad , men JAG vill inte de ..
Det är en helt annan sak när hon börjar bli året , börjat dagis , är ÄLDRE , när jag börjar jobba igen .. Klart att hon ska få åka upp dit då utan mig .. Då kommer jag säkert tycka att de är skönt ! Men INTE NU !
Ni får tycka jag är hur dum/elak/taskig som helt , men så är det . Jag anser att hon är för liten för de , och att jag inte vill vara utan henne ÄN så pass länge ! PUNKT SLUT !



Nu ska köttfärsen stekas , sen fara till moffa !

Uppdaterar sen ..

/N


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej det är inte onormalt att känna så, Är man inte redo att lämna bort sitt barn så ska man inte göra det, Men sen är de ju inte att lämna bort när de är till barnets pappa, Men om du skulle känna att du skulle må dåligt av det så ska man inte göra det .



Alla är vi olika om de där , Mina barn har sovit borta EN natt ibland sen dom var 2-3 månader , Men en hel helg känns som de skulle vara för länge.

Börja med en natt första gången är ett tips , inte en hel helg direkt.

2011-02-08 @ 08:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0