Vinter



Nu kan man säga att det är vinter, äntligen!
Snön vräkte ner i går, o det gillas starkt!

Var ute på kvällen igår o lekte med barnen, men Alicia var inte riktigt nöjd, tror inte hon gillar snön lika mycket som jag :p Men hon vänjer väl sig, oså var hon ganska trött. Blir ett nytt försök idag!

Min duktiga o flitiga karl skottade gården igår, o plockade ihop en massa virke, det blev så fint.
Och jag testade också att skotta lite, var faktiskt ganska kul :)
Jag som aldrig skottat i hela mitt liv :p Ellie höll på att dö då hon hörde de, men eftersom ja bott i lägenhet hela livet, så varför skotta då nån gör de åt en ;)?


Haft en mysig morgon, första morgonen på väldrigt länge som Alicia vakna före väckarklockan, så vi har legat o myst i en hel timma, o över lycklig blev hon då hon såg att pappa också låg i sängen, och att han var vaken :)
Så vi alla 3 har myst i sängen ♥


Nu är prinsessan på dagis o ska få vara där i nån timma, o jag ska fara o hämta upp min käre mor o göra nå ärenden.
Till storheden o köpa en plog, o en piassavakvast!
Och till stan för att köpa ett par nya handskar till Alicia, som man kan SPÄNNA runt! Både jag o hon är less på att dom trillar av hela tiden ..


Ikväll blir det idolmys ♥


Nä nu ska jag börja åka mot tuna!



/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0