Om helgen

Mornmorn!

Sitter o har precis ätit frukost med min älskade dotter, som ska få vara ledig från dagis idag också :)
Så himla mysigt med egen tid då man har möjlighet till de ♥ Man måste passa på, dom är bara små en gång i livet, o den tiden går fort! Snart vill dom inte ha egen tid med sina föräldrar mer, då vill dom bara vara med sina kompisar ..


Lyckan blev total då jag vakna o kolla ut genom fönstret, VITT på backen :)!
Fast vågar man bli glad? Det regnar väl bort ikväll ..


Helgen har varit fullspäckad ..
Fredag så var vi bara hemma hela kvällen o hade idolmys, sent på kvällen så kom svärföräldrarna, simons mommo moffa o bror till Luleå, sov hos Ellie o Niko, o Jens sov hos oss :) .

Lördagen var vi här hela dagen o umgicks. O sen gick vi över till Ellie o dom på god middag ♥
På kvällen for dom alla till kulturenshus för att se Raj Raj, o jag o Alicia hade filmkys med popcorn, chips o lite kinapuffar :)
Efter filmen så hade vi fullt upp med att leka.

När Simon kom hem så höll hon precis på att somna, men då hon såg pappa så ville hon så klart till han :)
O där somna hon ..

På söndag for jag o svärmor till storheden o handla lite..
O sen hem till oss, för att börja med middagen, vi bjöd på Älgkött i hemmagjord pepparsås o hasselbackspotatis. Mycket gott blev det! O alla blev mätta ..
Efterätt på det som Ellie hade gjort, en paj med en massa olika bär, oså tinade jag extra bär till :)



Just nu sitter jag o funderar på vad ja o alicia ska ta o hitta på, så simon får sova ifred här hemma (han har jobbar natt).. Ska då börja med att göra oss klara o gå morgon promenaden med Ängla .. Men sen då?
Var planerat att vi skulle ha farit på växhuset med elin o jenny+barn, men Alicia sov så sött o jag var lika trött så orkade inte :p


Ha en bra dag allihopa!

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0