Bakdags.

Jag hoppas att NI som klagat på snön är nöjd nu, över detta jävla stockholms väder!


Jaa vad ska man säga över det här "fina" december väder? Jag har nog aldrig varit med om att det regnat den 14 december! Ska man måsta ta fram regnkläderna på nytt eller va är det frågan om?

Aja, bara att göra nått positivt av situationen, o det gjorde vi igår kväll, gick ut o gjorde en himla fin snögubbe o en snölykta :) Blir ju bra kramsnö då det regnat :p ..
Men ni kan ju gissa hur snögubben ser ut nu! 

Igår var en slappar dag, bara-vara-hemma dag. 
Förutom då jag for o gjorde mina fina naglar :)! Blev himla nöjd, fast har filat ner dom till hälften, då va så himla långa .. 

Slängde ihop en korvsoppa då jag kom hem, o medans jag gjorde de så lekte alicia o simon med trolldeg :) 
Medans maten puttrade på spisen så snörde jag ihop en lussebulle deg som fick stå o jäsa medans vi åt :) 
Så efter maten hade vi fullt upp med att baka lussebullar, o gudomligt goda blev dom :)!! 
När vi var klar med det så kokade jag ihop lite knäck :p .. 
O efter det så kände vi alla att vi var i behov at friskluft så då gick vi ut på en promenad, o sen lekte i snön :p .. Det var nog jag o Simon som tyckte det var roligast :p .. 

Det som är så trist är att när jag hållt igång så får ja så jäkla ont :( O kan knappt röra mig ..
PLUS att jag har åkt på en förkylning, så ont i halsen o en jävla huvudverk! Hoppas det går över . 



 Idag ska vi ut till storheden o göra en massa måsten ..
Ikväll kanske det blir att leka arkitekt o bygga ihop ett pepparkakshus :)?


Nåväl, ska slänga på mig ansiktet o nå kläder ..

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0