6 dagar kvar!

Long time no see, again.. Är fan dålig på att uppdatera här, men som jag sagt förr, tiden räcker inte till!

Helgen är redan över, dom går så fort ..
Svärföräldrarna o svågern har varit här lördag-söndag, så det har varit fullt hus :) Alltid lika trevligt! Var många som sov här igår, Jens på soffan, o Monika, ronny, o dom 3 barnen, linnea, tim o alicia sov i alicias rum :p
Såg så mysigt ut ..

Igår gick vi en vända på stan ..
Hände tyvärr nå jätte trisst du svärföräldrarna var på väg hem från stan, skulle bara springa in till icamaxi o handla lite smått o gott till kvällen, när dom kommer tillbaka till bilen så är förardörren uppbryten o ALLT dom köpt taget, o ALLT var julklappar för flera tusen ..... FY FAN vilka idioter det finns!
Så dom var inge glada igår, o kuriren har varit här hos oss idag för att intervjua dom .. 
Usch så trisst att detta ska hända, man kan inte ens gå in o handla! 



Idag så är det sista dagen på sjukskrivningen, kan väl inte säga att det blivit nå bättre alls, tyvärr .. 
Imorn börjar jag jobba igen, skön snart, 7.30-12.30, HOPPAS det går bra! 
För vill komma igång att jobba, inge kul att gå o vara sjukskriver hela tiden .. 
Fast o andra sidan är det absolut inge kul att gå o ha skit ont o slita ut sig på jobbet o inte kunna vara människa då man kommer hem för att man har så ont .. 
Men som sagt så hoppas jag att det går bra o blir bättre .. 


Alicia har blivit tokförkyld-IGEN.. Så har börjat inhalera henne igen .. En enormt jobbig slemhosta o jätte snorig, har varit det i snart en vecka, så ska ringa BM imorn o be att få komma till en läkare, o kanske få utskrivet nå hostmedicin..  
O exem över hela kroppen har hon också fått, så har fått utskrivet en korison salva som jag smort i nån dag nu, o dom har blivit mycket mycket bättre! Men fötterna är lika torra fortfarande, fast självsprickerna har läkt ...
Fan känns som att nånting måste det ju vara när hon till och med får självspricker under fötterna , barn fötter ska ju vara hur lena som helst!!



Alltså tänk att det är jul om en vecka! Känns verkligen inte som det ..
O känner mig lite stressad, eftersom man är van att få allt serverat på bordet, o nu är det jag o ellie som ska handla allt till jul, eftersom vi ska vara hos dom i år :) Men min mormor o morfar, mamma, tonni o lillebror kommer också :) Ska bli jätte mysigt ..
O när det gäller maten så har alla fått en maträtt som ska göra, så ligger inte allt på mig o ellie :) Så det känns ju genast mycket bättre :p



Näe nu ska vi familjen gå o sova, Alicia är pigg som en lärka eftersom hon somna o vakna efter att ha hostat som en tok .. Men nu ska vi gå o lägga oss i sängen o läsa en bok :)

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0