3:e advent ♥

Oj oj så härligt, snön fortsätter att vräka ner, så vackert ute nu ♥

Sitter o äter frukost med min älskade prinsessa, o pappan i huset får sovmorgon.
Alicia har fått tända dom tre adventljusen, har hon fått göra varje söndag :) Men hjälp av mig då så klart :p ..
Tänk att det redan är 3:e advent, helt sjukt va tiden springer iväg! Fast nu kan man ju äntligen känna lite julkänsla då det är vitt på backen, annars hade det ju varit väldigt deprimerande!


Tänkte att vi skulle klä på oss efter frukost o gå ut o leka i snön, fast lätte sagt än gjort, för alicia står som en stel pinne o vägrar gå!
Sätter man henne i pulkan är de ok, men börjar man dra den så gallskriker hon samma gäller det bvobben..
O hon som har älskat att åka bobb förra veckan! Förstår inte?
Ska lämna henne lite tidigare på dagis imorn så hon hinner vara ute med dom, så hon får vänja sig vid snön, o se att alla andra går o leker i snön..

Får väl sätta henne i pulkan medans jag skottar ;p Då är hon ju nöjd iaf ..
Men nån som är glad över att snöän har kommit är ju Ängla, hon skuttar som en känguru i djupsnön!



Är så himla sugen på att köpa en röd hårfärg o färga håret! Men är så himla feg :p
Jag brukar ju bara gå till min älskade frisör o fixa håret, aldrig hemma ...
Fast skulle vara lite roligt att få testa iaf :) Fast tänkt om det skulle bli skit fult :p?
Vi får se om jag vågar ...


Ha en bra dag!
/N

Kommentarer
Postat av: Ellie

Klart du törs, go fore it =) en skönhet klär i allt

2011-12-11 @ 12:06:20
Postat av: Ellie

Klart du törs, go fore it =) en skönhet klär i allt

2011-12-11 @ 12:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0