Bäbis sjuk !

När jag vakna idag var jag tokförkyld !
Jag ljuger inte om jag säger att jag nyst MINST 30 ggr , helt sjukt . O det kliar nå jävulusiskt i nästan , hela hela tiden . O snoret bara rinner som vatten ur näsan .. Kanske är allergisk mot nånting ? Men vad isf ? Jävligt jobbigt är det ..


Idag har både jag o simon varit med på inskolningen :) Började med o vara ute ..
Fast vi blev hemskickade efter ca 15-20 min , lev lite paff , eftersom det inte stod på schemat :p
Men Alicia vinkade så glatt o gav oss läng pussar , o stod vid grinden o vinka när vi körde iväg med bilen ♥

Vi for till Bygårds o satt där o surrade , jag , simon , ellie o linnea :)
Kring 10 skjutsade vi S till tandläkaren o efter det så for vi o hämta upp våra barn på dagis .


När Alicia såg mig började hon o stor gråta , gullungen ♥
Men det hade gått jätte bra , Tim o Alicia hade lekt för fullt med varandra , o dom berättade att dom hade skrattat så att dom nästa kiknade :) Dom tyr sig verkligen till varandra ♥

For o hämta upp S när o sen for vi hem till Elin o Dan , o lilla isabelle :)
Så har snooosat bääääbis idag , underbart ♥ - Är verkligen bäbis sjuk!
O alicia har haft fullt upp att leka o charma elin o dan :) O varit go ibalnd då o då med isabelle , men först var hon lite fundersam ..


Hem o laga middag , lasange :) Var väldigt uppskattat av min karl - "det här kan vi väl äta oftare" sa han då han ätit 2 stora portioner ;p ..

Efter middagen så var Alicia lite trött , så vi gick ut hela familjen för utelek , gunga o åkte rutschkana .
O direkt man kommer ut så säger hon gunga , gunga , gunga , låter så sött :)

Har hunnit med o sola ikväll också , jag o mamma - var verkligen välbehövt ! Så nu ska jag bättra på brännan igen , så man känner sog lite fräshare !
Tog en tupplur i solariumet , vaknade av att det blev kallt o mörk :p


Alicia var så trött ikväll , så gick o natta henne halv 8 redan , tog 3 minuter så sov hon , hoppas det håller i sig , så hon inte börjar tjorva med nattningen sen , så skönt när det går smärtfritt :) Men det kommer uppförsbackar i det också nångång :)


Nu ringer skalmanklockan !
Ska gå till sängs med min älskade karl ♥


God natt !


/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0