Bokat o klart!

Då var det bokat , den 6 ska jag o älsko på bio o se Jägarna 2 :)! ♥
Alicia ska vara med mommo/mamma :)


Idag har vi varit på bagage loppis , jag , alicia o mamma .
Det enda jag fynda var 3 filmer till Alicia , 2st pippi o karlsson på taket - tecknat , för 30 kr .
Vi kom dit 30 min innan det stängde , så fanns inte så mycket kvar ..
Köpte även en fruktpåse från coop , 1kg päron , 1kg plommon , 1kg nektaroner o vindruvor , för endast 50 kr , var nå special erbjudande, så nu ska det ätas frukt :)

När vi kom hem så gjorde jag middag till mig o Alicia , fiskbullar o potatismos . O det gillade hon stakt , var inge tjorv alls med maten :) Samma var det med lunchen , då åt hon chili con carne , o det gillade hon också .

Efter middagen gick vi ut för att leka . Gick till mitt gamla dagis .
Var ute i säkert 2 timmar :)
O innan vi gick hem så gick vi förbi mommo/mamma , stannade de där en liten stund o surra ..


Vi tog en kvällsdusch när vi kom in , Alicia var jätte trött så efter det så satte vi oss i soffan , o hon fick en välling . Direkt hon druckit upp den så somnade hon så sött i min famn ♥
Hon var helt slut lill tösen min .

           




Min älskade mormor har varit här ikväll ♥
Jag har rensat i Alicias kläder , rensat bort allt stor tjejen vuxit ur , o det var en hel del !
O medans jag gjort det så har mormor städat o gjort iorning i våran lilla förråd , hon som aldrig kan sitta stil o ta det lugnt :p ..
När vi var klara med allt så satte vi oss i soffan o åt kvällsfika o titta slutet på fångarna på fortet , oså har vi bara suttit o surrat en massa , mysigt ♥
Hon masserade mig lite grann innan hon for hem , välbehövt!
Funderar på att ringa nån sjukgymnast på måndag !



Nu måste jag försöka sova , eftersom Alicia tog tidig kväll ikväll lär det bli en tidig uppstigning imorn.
Men idag tog vi oss en stödvila i 1 1/2 timma på soffan :) Det var riktigt skönt , men kändes som att jag kunde fortsätta sova resten av dagen , tills man tog tag i att kliva upp :p



LOVE

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0