Dag 4 ♥

Jag är så stolt över min prinsessa , som är så duktig på dagis ♥
Inga tårar idag heller när jag sa hej då o gick ifrån en stund . Först vinkade hon så glatt o gav släng púss , sen så följde hon efter mig till dörren o gnydde lite , men sen glömde hon helt bort mig o lekte på :)
Men var kul att se hur glad hon blev när jag kom tillbaka , det värmde i mammahjärtat ♥


Idag har vi varit o ätit lunch med mommo/mamma på mat o prat :)
Fördrev lite tid där , så for vi o hämta upp momma/mommo o skjutsade henne till hermelinen .

Efter det for vi hem , o jag började med middagen , chili con carne med ris fick det bli idag :) Gott !
Fast var bara jag som åt , alicia tog nån tugga av sin mat o simon hade ingen matlust ..
Så det blir att äta rester imorn , för det blev en massa över !

Ikväll har det varit en lugn kväll .
Har haft sån jävla huvudvärk , måste komma från nacken , har konstant ont i huvudet !
Vi gick o vilade i 1 tim o 20 min , vi båda var nog lika trötta för vi somnade direkt vi la oss i sängen :p O båda ville nog fortsätta sovanär klockan ringde , men det var bara att slita upp sig från sängen för att kunna somna sen ..
För att piggna till så tog vi oss en dusch :) O när vi klätt på oss mys kläderna o ätit kvällsfika så satte vi oss o titta på True talant , o tog några danssteg gjorde vi också :)
Hon är så jäkla söt , nu har hon börjat snurra :)



Ellie o Niko fick sen bröllops present igår :) Bättre sent än aldrig !




Nä nu ska jag banne mig sova ! Ligger i sängen o skriver :p

HOPPAS på att vakna UTAN huvudvärk o nackvärk i morgon !!


På dagis ♥


Hmmm ....


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0