Dag nr 2 på dagis ♥

Avnjuter en kopp thé o en limpsmörgås framför tv:n med tända ljus ♥ Skönt efter denna dag .



På morgonen var vi på dagis i ca 1 timma , gick hur bra som helst , o idag märkte man att dom "släppte loss" direkt man kom dit :) Idag så fick dom leka med alla barnen på avdelningen , så dom hade fullt upp o glömde till och med glömde bort oss . Igår var det bara vi som skolade in , alltså 4 st :)
Man ser att Alicia o Tim tyr sig till varandra , fast det är ju inte så konstigt när dom sett varandra dagligen nästan sen dom föddes :)

Imorgon ska vi gå iväg ca 15 minuter , o det kommer då gå hur bra som helst , vad jag tror iaf :)


Vi for in till stan när vi var färdiga på dagis , jag , ellie o våra älskade barn :), som somnade som stockar i bilen .
När dom vaknade gick vi till östens pärla och åt lunch , riktigt god lunch buffé !
Gått o kikat i en massa affärer , var ute efter ett par vinterskor i galonvantar till alicia , men hitta ej några , men köpte ett par svarta överdrags byxor , bra att ha när hon är ute o leker :)
Ska fara till ica maxi imorn o köpa galonvantarna som jag hittade där !

När vi kom hem lagade jag middag till simon , korv o mackisar , nått som han hade kunnat äta till frukost lunch middag 365 dagar om året :) Tur det är en lätt middag att laga ..
O alicia fick köttfärsås o spagetti o själv åt jag ingenting eftersom vi ätit så mycket till lunch :)

Alicia var så trött efter maten o ville bara vara i famnen , så satte mig i soffan med henne o titta på tv , tog inte länge så sov hon ♥ Man blir slut när man blivit stor o har börjat dagis , o dom tidiga uppstigningarna .
Väckte henne efter en timma , eftersom kl var så mycket , somnade 5 ..

Mös en stund i soffan , klädde på oss o gick ut o lekte :) Gunga o åkte rutschkana , o sprang runt på gården :)
Ängla fick stanna hos mommo i natt , så slipper jag stressa extra mycket på morgnen , men imorn kommer hon tillbaka till oss ♥




Vi tog en kvällsdusch när vi kom in , alicia fick en välling oså kollade vi på True talent , tog inte länge så sov prinsessan , helt slut liten tjej efter denna dag , massvis med bus ♥
Såklart mesig som jag är så satt jag o grät då jag såg programmet :) Men bra var det ! Läntgtar tills morgon dagens program :)


Nä nu ska jag gå o borsta gaddarna o rasta musen , sen gå o lägga mig o försöka sova , så det blir en relativt tidig kväll ikväll ..
Blev sent igår också , gick o la mig efter 10 nångång , men då tog jag med mig datorn till sängen o höll på att framkalla en massa bilder som jag ska göra dagisboken av , som vi fått i läxa att göra , så fick bläddra igenom hundratals bilder för att hitta någon fin på alla familjemedlemmar/släkt .
O precis när jag skulle föra över dom till fuji så dör datorn , o går inte att få igång !
Fick inte igång den fören i ef , stod nånting om nå systemåterställing , Tonni tror att hårdisken håller på att pajja , så har fört över alla bilder på våran andra externahårdisk ifallatt !


God natt på er .



/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0