Du är vårat allt ♥

Alicia

Anywhere you are, I am near
Anywhere you go, I'll be there
Anytime you whisper my name, you'll see
How every single promise I'll keep
'cause what kind of mum would I be
If I was to leave when you need me most .

Mamma älskar dig så oerhört mycket !
Det bästa som finns är att få vakna upp o se ditt vackra leende o få din blöta puss på munnen ♥
Och det värmer i hela kroppen när jag får en kram av dig , dom är verkligen kärleksfulla ! Du håller om en hårt o trycker din kind emot min o säger - Ahhaj .
Hjärtat slår ett extra slag när jag hör dig säga mamma , o när jag ser hur glad du blir när pappa kommer hem ,
o när du skrattar så hela du kiknar ♥


Tänk att du blivit så stor nu , så stor att du börjar dagis imorn , mammas lilla prinsessa !
Tiden har verkligen flygit iväg , men vilken lycka att få se alla stegen du gjort , ditt första leende , när du börja krypa , dina första steg , dina första ord , dina första danssteg , o första gången du sa Alicia , jag ville bara smälta så söt du var ! Listan kan bli hur lång om helst . 

Att bli mamma är verkligen livets största o bästa gåva ♥ Jag är tacksam att jag får uppleva den känslan !



Liten blir stor ♥











Mamma o pappa älskar dig





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0